Istorija

ProMedia je porodična kompanija, osnovana 1996. godine, sa sedištem u Kikindi i sa samo jednim ciljem, stvaranje stabilne i uspešne kompanije.
Od 2000. godine menja se pravni oblik sa dobro definisanom organizacionom strukturom i respektabilnim portfoliom.
Tokom godina uspevamo da zavredimo i sačuvamo poverenje principala o čemu govore brojne nagrade za najboljeg distributera pojedinih brendova.
Porast broja klijenata iz godine u godinu govori u prilog činjenici da je naš način poslovanja prepoznat i da ni sa te strane lojalnost nije izostala.
Organizacijom i načinom rada kompanija se neprestano prilagođava savremenim načinima poslovanja kako na domaćem tako i na tržištu Regiona (EX-YU).
Najranije ideje i prvi zacrtani ciljevi se ni do danas nisu zaboravili, jedina razlika je u tome što su oni danas predstavljeni kao misija, vizija i poslovna politika ProMedije.
Tu su zapravo sadržane kompanijske vrednosti, kao i stavovi i ideje, tj. strategija na kojoj želimo da gradimo budućnost.
U skladu sa načinom poslovanja, ProMedia je potpuno spremna da se susretne i sa izazovima u budućnosti.


Istorija ProMedije

ProReady logo
mag1
20i
bg
yr2
image-0bfde9102b96e8cfa64302df67c801404a74669de39db480d6007b9975024963-v
metrocert
ProMedia poslovni prostor
qs
ProMedia
istorija1

Podeli ovu stranu na: